Doe meteen een
gratis waardebepalingHeeft u ook een bedrijf waar er sprake is van overtollig meubilair, dat u wil laten opkopen? Bent u toe aan nieuw meubilair of wilt u uw oude meubilair laten opkopen? Schroomt u dan niet om opkoper Zerostock te raadplegen. Wij staan klaar voor alle soorten meubilair. Of het nu nieuw of gebruikt meubilair is, alles is voor ons handel. Wat voor u wellicht geen waarde meer heeft kan voor onze klanten wereldwijd wel nog een waarde hebben.
Er zijn veel bekende merken op het gebied van bedrijfsmeubilair, zoals Ahrend, Gispen, Vitra, Herman Miller en Steelcase. Deze merken zijn vaak bekend vanwege hun hoogwaardige kwaliteit en tijdloze designs. Maar wat als u als bedrijf of instelling uw oude kantoormeubilair wilt vervangen of van de hand wilt doen? Dan is er de mogelijkheid om dit te verkopen aan opkoper Zerostock.
Zerostock is gespecialiseerd in het opkopen van bedrijfsinventarissen, waaronder ook kantoormeubilair. Wij bieden onze klanten een volledige ontzorging van A tot Z, waarbij wij binnen 48 uur uw kantoormeubilair opkopen en bezemschoon opleveren. Hierbij nemen wij onder andere bureaus, stoelen, vergaderruimtes, conferentiezalen, gemeentemeubilair en bijbehorende ICT-apparatuur van u over.
Het opkopen van bedrijfsmeubilair heeft meerdere voordelen. Zo creëert u ruimte en geeft u uw kantoor een nieuwe uitstraling. Ook draagt u bij aan duurzaamheid, omdat de meubels een tweede leven krijgen. Bovendien kunt u met de opbrengst van de verkoop nieuwe investeringen doen.
Ook doet opkoper Zerostock zijn bijdrage aan een circulaire economie. Wij geven uw meubels een tweede leven. Wij kunnen zelfs cradle to cradle meedenken aan een circulaire oplossing voor uw meubilair. Wij kunnen u volledig ontzorgen in het opkopen van uw oude meubels en bieden deze een tweede kans in het binnen of buitenland.
Wilt u ook maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) of bent u bij uw bedrijf ook bezig met het opstarten van circulaire processen. Neemt u dan hier contact met ons op. Ook kan opkoper Zerostock u adviseren in de beste processen met betrekking tot circulair ondernemen. U ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons. Bij interesse kunnen wij ook een afspraak inplannen op locatie en drinken wij samen gezellig een bak koffie om elkaar beter te leren kennen en om mogelijkheden te zoeken voor het opkopen van uw meubilair.
Na het online invullen van een gratis waardebepaling, ontvangt u binnen 24 uur een reactie.
Afspraken inzake prijs, restricties en afhaalvoorwaarden worden vastgelegd in overleg met beide partijen. 100% transparantie vooraf.
Na ontvangst van de factuur wordt deze binnen 1 uur vooruitbetaald door Zerostock.
Wij zorgen ervoor dat uw goederen snel (vaak binnen 24 uur!) worden opgehaald met eigen vervoer.
Neem contact op met Pim Reijerink.
Whatsapp Mail ons Bel ons Of ontdek het hele team