Amazon is een ontzettend groot bedrijf dat dagelijks veel nieuwe bestellingen binnenkrijgt. Een deel van deze bestellingen komen echter terug, bijvoorbeeld omdat er schade is aan het product of de verpakking ervan, of omdat de klant een verkeerd product heeft besteld. Deze retouren worden vervolgens in het magazijn opgeslagen, waar ze vaak maar blijven liggen. Retouren kunnen niet meer verkocht worden aan klanten, en nemen op deze manier een steeds grotere plek in binnen het magazijn.
Wij van Zerostock kunnen deze Amazon retouren opkopen, zodat jij geen overvol magazijn meer hebt en de retouren niet eindeloos blijven liggen.
Hoe gaan wij bij Zerostock te werk?
Zerostock is een bedrijf dat transparant en jong is, en zich gespecialiseerd heeft in het opkopen van retouren, non-food partijhandel in verschillende branches. Vaak gaat het hierbij om grote bedrijven zoals Amazon, omdat zij een groot magazijn hebben. echter is het ook als klein bedrijf mogelijk contact met ons op te nemen. Wij kopen je Amazon retouren op, maar je kunt ons ook inschakelen wanneer er sprake is van overstock, oude voorraden of fabriekspartijen. Daarnaast is het ook mogelijk contact met ons op te nemen wanneer het gaat om goederen die zijn vrijgekomen bij een fusie, het beëindigen van een bedrijf of een faillissement.
Vrijwel alle mogelijke soorten goederen en producten kopen wij bij je op, zodat jouw magazijn niet meer vol staat met Amazon retouren waar je niks meer mee kunt. Wanneer je contact met ons opneemt zullen wij je om meer informatie vragen, zodat er een waardebepaling gedaan kan worden. In sommige gevallen is het daarnaast ook nodig dat wij bij je langskomen om de retouren te bekijken. Hierna zullen wij een bod bij je uitbrengen. Ben je hiermee akkoord, dan maken wij het bedrag naar je over en zullen we vaak binnen 48 uur de Amazon retouren bij je op komen halen.
Het is een groot voordeel voor jou dat wij de retouren bij je op komen halen, want op die manier heb jij er geen omkijken meer naar. Bovendien is het ook mogelijk bepaalde gebieden aan te geven waar wij de retouren niet te koop aan mogen bieden.
Welke Amazon retouren kopen wij op?
In principe kopen wij alle retouren bij je op. Hierbij kun je dus denken aan speelgoed en woonaccessoires, maar ook computers, elektronica, kleding, verlichting en producten van de drogisterij. Twijfel je of jouw retouren opgekocht kunnen worden door ons? Dan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen.
Nadat we de retouren bij je hebben opgehaald zullen wij deze onderverdelen in 3 categorieën, dit zijn:
A-keus– Dit zijn goederen waarvan alleen sprake is van verpakkingsschade. Het product zelf is nog helemaal nieuw, maar de verpakking is open geweest of is licht beschadigd.
B-keus– Hierbij gaat het om nieuwe producten die een kleine kras of deuk hebben. Deze producten werken zoals ze horen te werken.
C-keus– Ook dit zijn nieuwe producten, echter is hierbij sprake van zichtbare schade. Dit is een grotere schade dan enkel een kleine kras of deuk.
Naast het opkopen van Amazon retouren kopen wij ook inventarissen op van de horeca, winkels en bedrijven. Daarnaast is het ook mogelijk om grote machines bij ons aan te bieden. Doordat het hierbij om heel specifieke producten gaat, is er altijd een waardebepaling nodig. Zonder deze waardebepaling is het niet mogelijk tot een verkoop over te gaan.
Amazon retouren aanbieden
Wanneer je graag je Amazon retouren bij ons aan wilt bieden kan dit heel makkelijk gedaan worden door middel van het waardebepaling formulier of door ons te bellen. Wij zullen je dan om meer informatie vragen zodat de waarde bepaald kan worden en wij een bod bij je uit kunnen brengen. Is het nodig dat we bij je langskomen, dan zal hier een afspraak voor gemaakt worden. Na het bepalen van de waarde wordt er een bod uitgebracht. Ben je hier mee akkoord, dan wordt het bedrag naar je overgemaakt en zullen we vaak binnen 48 uur de Amazon retouren bij je op komen halen.